Voksne

Foreningens katte er i pleje i private hjem, hvor de er en del af familiens hverdag med adgang til hele huset, mulighed for at putte i sengen og sofaen. De bliver derfor vant til alle hverdagens lyde og omskifteligheder, hvilket giver mentalt stærke katte med masser af selvtillid og gå-på-mod.
De fodres alle med kornfrit foder jf. foreningens fodervejledning.
Vores katte formidles IKKE til fritløb (medmindre andet fremgår), men som indekatte gerne med adgang til kattesikret have/altan.

TINKA (født ca. 5/5-19) & DOBBY (26/5-17) pris: 1400,-

Tinka er mor til Hope, Joy, Leia og Luke, hun blev fundet udenfor, hvor hun havde gemt sine killinger i en kasse med grankogler.
Tinka er yderst kælen og tillidsfuld, og følger plejemor rundt, når hun ikke har travlt med at holde øje med sine killinger. Tinka er et rigtigt snakkehoved, men som udgangspunkt er det, når hun snakker med og til sine killinger.
Derudover er Tinka meget legesyg, og den får ikke for lidt, når hun kaster sig ud i det, både for sig selv eller med en af sine killinger.
Tinka har set sig meget varm på plejekatten Dobby (3 år), og ligger ofte med hovedet lænet op ad ham, gnider sit hoved op ad ham eller indbyder til leg med ham. Dobby får også lov til at vaske Tinkas killinger og pute med dem.
På nuværende tidspunkt vurderer plejefamilien, at Tinka skal ud sammen med Dobby.
Dobby er er meget kælen kat, som slet ikke kan komme tæt nok på. Han ligger oftest og deler hovedpude med sin plejemor om natten, og giver også gerne en lille vask. Dobby kan dog godt være lidt anmasende, og ikke altid kende sin grænser, dette gælder også med mad, så kommende familie skal kunne følge Dobbys kostplan til punkt og prikke (denne udleveres af foreningen).
Tinka og Dobbys kommende familie skal kunne tilbyde dem indelivet eller adgang til kattesikret løbegård, de skal være en del af familien med plads til putte i sofaen (også gerne i sengen), have en masse sjovt legetøj samt gode klatretræer 😉
Der skal ikke være mindre børn i kommende familie, da Dobby som nævnt kan være noget anmasende.
Pris for begge: kr. 1400, inkl. neutralisering, fuld vaccination, id-mærkning, sundhedstjek samt behandling for evt. utøj.
I pleje i 4654 Fakse Ladeplads.
Kontakt rikke@foreningensimba.dk for at høre mere samt aftale besøg

OLIVER (født 21/8-18) – pris: kr. 800,- RESERVERET

Oliver er en ægte sofaløve, som elsker at følge med i hverdagens gøremål, han elsker at gnide sit hoved op af plejemors hoved i ren hengivenhed, eller ligge henover hendes skulder ❤️
Oliver er den mest godhjertede dreng, der findes, han er lige så god som dagen er lang ❤️ Der er fart over feltet, når han leger 😊 Oliver er derudover et rigtig snakkehoved, og får sig ofte en god snak med plejemor, eller når han leger med en af sine yndlingsmus.
Olivers kommende familie skal kunne tilbyde ham indelivet eller adgang til kattesikret løbegård, han skal være en del af familien med plads til putte i sofaen (også gerne i sengen), have en masse sjovt legetøj samt gode klatretræer 😉 Ligeledes skal der ikke være mindre børn i Olivers kommende hjem.
Pris: 800 kr, inkl. neutralisering, fuld vaccination, id-mærkning, sundhedstjek samt behandling for evt. utøj.
I pleje i 4654 Fakse Ladeplads.
Kontakt rikke@foreningensimba.dk for at høre mere samt aftale besøg 😊